blivit med pojkvän.

Hej och välkomna hit får jag väl börja med att säga. Ni som känner mig vet att jag bytat blogg rätt ofta, eller inte ofta men några gånger har det hänt. Tröttnar så snabbt och så händer det en massa saker i livet, oftast brukar bloggen förknippas med det, och det vill jag inte. Orkar inte gå in varje dag och få upp det i tankarna - då är det bättre att ta bort den och börja på ny kula. 

Ny kula har jag verkligen börjat på... Det bästa som hänt mig just nu är att jag gått och blivit med pojkvän. Härlig är det och aldrig varit lyckligare. Finns inget bättre än att få vakna upp brevid honom och höra hans andetag. Höra han skratta och få ett leende som får hela mig att bli sprallig och glad. Jag kan fortsätta hur länge som helst, skriva hur fin han är, hur bra han får mig att må osv... Det skulle blivit en bok, en tjock bok. Tjockare än sagan om ringen och biblen tillsammans.

Imorgon är det praktik, jag hatar måndagar.  Hela mitt inre skriker på hjälp, upp tidigt, sätta sig på tåget - man ska vara glad att man hittar en plats att sitta på. Men brukar lyckad ganska bra, annars är det bara att göra som marielle och säga att man bajsat på sig, fast när jag tänker efter så är det nog inte så trevligt att sitta ner då... det kan ju diskuteras faktiskt. Praktik imorgon var det ja, det betyder att man egentligen borde sova nu vid halv elva. Men sitter kvar i köket, envisas med att hålla mig vaken. Ögonlocken skriker på hjälp men om de inte ger sig så får jag leta rätt på lite tändstickor, fungerar alltid. Haha!

Nu ska jag borsta tänderna, misstänker hål i några tänder. Gör lite ont när man tuggar och så, mest när man tuggar godis. Mycket märkligt, hehe. Tvätta av sminket också. Jag har tänkt på det och kommit fram till att det är ganska äckligt att sminka sig, kleta på sånt i ansiktet, täppa till porerna (nej, jag har inte råd att köpa super duper bra smink. är faktiskt student) och sen ska man försöka få av skitet. Men ack så snygg man blir med det, fast en skönhet är alltid en skönhet, med eller utan smink ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0