en liten lista

Tog denna från Johanna, Andreas syster. =)

1. Tre namn jag lyssnar till:
Ems, Emelie och Emy
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag alltid ställer upp för mina vänner
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: för höga krav på mig själv.
4. Detta är jag rädd för: framtiden
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mjölk, pussar och närhet.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: nysa mig i händerna, dricka brustabletter och ta i offentliga handtag.
7. Detta tycker jag om att göra: läsa en bra bok och sova
8. Detta vill jag göra just nu: ta studenten
9. Bästa känslan: när man inser att man blivit kär.
10. Värsta känslan: när man misslyckats med någonting
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: förstående och hjälpsam
12. Är jag kär just nu? jätte kär
13. Jag vill gifta mig: Ja, någon gång hade jag tänkt göra det
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: bli barnmorska, få barn och köpa hus.
15. Min käraste ägodel: mitt guldhjärta som jag fick när jag var liten
16. Något jag vill ha i present: smycken och saker tills jag flyttar hemifrån.
17. Detta har jag på mig just nu: vit långarmad tröja och svarta jeans
18. Favoritkläder: någon snygg klänning och höga skor.
19. Favoritdjur: katt och häst
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: alltid varit en allätare
21. Favoritlåtar just nu: har många favorit låtar, men de mesta med Melissa Horn
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast är religion och tråkigast är matte / engelska
23. Stjärntecken: Kräfta
24. En bok jag älskar: 14 år till salu och twilight böckerna
25. En film jag älskar: finns många som är bra.
26. Tv-program jag gillar: grey's
27. Favoritdoft: hmm, har någon ingen speciell favorit.
28. Detta äter jag gärna: pimpim
29. Dricker helst: mjölk
30. Favoritgodis: pimpim och nappar
31. Hit vill jag gärna åka på semester: grekland och thailand igen.
32. Färg på mina ögon: grön/blåa
33. Min längd: 165, nästan 166
34. Jag tror på: mig själv
35. Jag spelar: musik?
36. Person jag beundrar: min extra mamma Åsa och min egen mamma
37. Så här bor jag: med mamma med familj
38. Antal döda krukväxter i hemmet: stefan som sköter det ;D
39. Det här tänder mig: andreas
40. Det här gör mig avtänd: när någon tar mig på fötterna, hatar fötter!
41. Favoritfärg: vitt, svart och grönt
42. Favoritcitat: har nog inget speciellt citat
43. En hemlighet jag vet: vad baby ska få i födelsedags present :D
44. Bästa present jag fått: en thailandsresa (var där i en månad )
45. Senast köpta skiva: minns inte
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina bröst och min rumpa
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min näsa
48. Udda förmåga/egenskap: berättar jag inte här
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: katt
50. Vad lyssnar du på just nu? min syster när hon lyssnar på musik
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? skolan, lekt med Sofia, pussat på andreas sen blev det en shoppingrunda med Pia =)
52. Var är dina föräldrar födda? pappa i malmö och mamma vet jag inte? någonstans i skåne
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? hmm...
54. Vilken är din favoritrestaurang? en thailänskresturang inne i stan
55. När badade du i en pool senast? sommras
56. Har du varit med i någon skolpjäs? nej
57. Hur många barn vill du ha? två, tre
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? vet faktiskt inte, när dom skrikerför mycket kanske
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? haha, nej. men får lov att rösta nu ju :d
60. Vad har du för TV-kanaler? de vanliga
61. Har du åkt moped någon gång? javisst
62. Har du busringt någon gång? haha, ja många gånger
63. Har du fått felparkeringsböter? nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? ja,
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? thailand
66. Har du en egen trädgård? nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? vet inte :p
68. Kan du alla orden i nationalsången? verkligen inte...
69. Badkar eller duschkabin? beror på
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? jag minns aldrig vad dom heter
71. Favoritpizza? kebabpizza med pommes på
72. Chips eller popcorn? popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? haha kan man göra det?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? beror på
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? minns inte, antagligen med andreas
78. Favoritchoklad? tål inte choklad
79. När röstade du senast? aldrig röstat
80. När åt du en hemodlad tomat sist? äter inte tomat
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nej
82. Är du bra på matlagning? nej, lyckas alltid bränna maten 
83. Klarar du att tanka själv? javisst
84. Har du beställt något ifrån shoppingprogrammen som går på reklamtv-kanalerna? nej men mamma har
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ja, på vårdcentralen
87. Vad var det senaste du handlade? godis
88. Har du kräkts offentligt? nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? sanna kärleken men man tackar ju inte nej till pengar heller.
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? ja
91. Har du ringt något betalnummer? nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? vän och vän...
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? minns ej
94. Hade du mycket hår som liten bebis? sådär
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? välkommen till eurovoice som tillhör nollsjusnoll...
96. Vad har du i din väska? för mycket skräp
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? äter lite (a)
98. Vad är du tacksam för idag? att jag fick träffa andreas en stund
99. Var hittade du den här listan? hos johanna
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: den som orkar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul lista:)

2009-11-26 @ 11:21:21
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0