Full proppad vecka

Hellu.

Dagen kan bara beskrivas med ett enda ord: stress. Jag har flögit fram som en liten pappers drake en blåsig dag. Först försov jag mig, låg ju och läste igår eller inatt ska jag säga. Helt fast och ja, jag är en läslus. Ovanpå allt glömde jag mitt busskort hemma och vägrade att betala så jag var lite busig, låssades sova när konduktören kom. Men det fungerade, väl på praktiken sprang jag runder som en liten, ja jag vet inte vad. Tog min lunch i slutet så slutade tidigt, stack till skolan för att fixa lite där jag hittade min Fialia. Snackade lite skit innan jag begav mig hemmåt, snabbt in i duschen och hann skvallra lite i telefonen med  Anna innan det var dags att åka till faster, som blev 55 idag. Grattis! Kom nyss därifrån och jag har så ont i magen efter allt jag tryckt i mig - älskar mat och skiter i om jag är lite rund här och var. Man kan ju inte sluta äta för att man ska se ut som idealet vi har här i världen. No no no...

Hela veckan är full av saker som ska göras och jag känner hur paniken börjar komma.Såhär kan en stressig vecka se ut:

Måndag: Praktik sen fira faster.
Tisdag: Praktik, jobba 11 timmar. Hinner inte med så mycket mer.
Onsdag: Skolan lite sådär halvt sen klippa mig. Äntligen! Väla med Fia och Pia på kvällen.
Torsdag: Ledig men ska till praktiken.
Fredag: Skola lite sådär halvt, hemma kväll skulle jag tro?
Lördag: Baby fyller 18 och det ska firas med dunder och brak! Först lite släktkalas sen party all night long.
Söndag: ligga bakis och bara slappa.

Ovan på detta ska jag plugga lite och sen skulle jag försöka träffa Anna en stund. Men jag gillar när det är fullt upp, då hinner man inte tänka på det som är lite jobbigt, man liksom bearbetar det på något konstigt sätt.






älskar dig monkey. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0