happy

Jag vet inte vad jag råkade ha i min middag innan, någonting var det för jag är helt toppad just nu och otroligt glad. Fast jag tror det är mitt rätta jag som kyper fram allt mer och jag är ju en glad, sprallig och fullkomligt galen tjej. Sen är jag ju kär, det gör ju inte saken bättre - då blir man lite knas. Organiserat bland mina favoriter, satt dit ett litet hjärta innan, såg att det mest var bloggar, beroende? En aning i alla fall. Nu ska jag få i mig lite mat, tror det blir banan och några mackor. Jag är så löjlig när det kommer till bananen (haha!)  äter bara den när den är skivad. Annars växer det i munnen och så blir det bara gegga av allt. Usch! 

Bloggen är under ombyggnad så den kommer vara lite rörig och se lite knas ut ett tag, mer orkar jag inte idag. Nu: mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0