hockey

Min älskade man spelar hockey, det mesta handlar om hockey. matcher, träningar osv, men jag klagar inte. Det är en sport jag alltid gillat, när jag var mindre och det var hockey på tvn satt jag som fast klistrad och tittade. Tyckte det var grymt häftigt när de slogs, tacklades och när de åkte fort. Aldrig trodde jag att jag skulle få en hockeyspelare som pojkvän. 

Idag är det match, det är mysigt att klä sig lite varmt och sen åka ner till ishallen för att se en spännande match. Hela jag ler inombords när jag ser honom på isen och man har lust att skrika att nummer 27 är min pojkvän, han är min. Aldrig i hela mitt liv har jag ägnat min partner så mycket upparksamhet när det gäller en sport, men det känns helt naturlig att åka ner till ishallen och stå där och heja på personen man tycker om mest i hela världen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaha nuuu fattar jag vem du är, lillebrors fjälla. Det är inte så lätt att hålla koll på saker och ting här uppe ifrån. Men kul att du skaffat blogg så får jag veta lite om dig i alla fall:)

2009-11-16 @ 16:42:51
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0