julstämning på gång.

Jag är övertrött. Ni vet när man är så trött att man inte kan somna? Att det sen gör jätte ont när andas är en annan femma, man måste ju andas för att kunna överleva, just nu vill jag bara komma på något sätt att slippa andas - men samtidigt överleva. Suck .....

Tänkte att jag i alla fall kunde baka lite lussebullar eller något annat gott. Vet att vi har safran hemma, vet dock inte om den är ok att använda. Men sånt brukar väl hålla ganska länge har jag för mig? Sedan tänkte jag fortsätta att göra det mysigt i lillhuset. Mamma har ju fixat julstämningen här inne och gud så mysigt här är. Får visa er sen! För er som inte vet så är lillhuset mitt och min ena syster (hon som är 16) lilla hus. För 4 årsen byggde vi om vårt garage efter som vi inte hade plats och när jag kom hem från min thailandsresa hade jag inget rum. Hoppade runder hos alla från juli till början på december. Vi fattade då ett beslut och Stefan offrade sitt garage för vår skull. Nu är det såkallade garaget två rum och en hall. I och med att två tonårs tjejer bor där är hela hallen täckt med skor och man får simma fram. Våra rum ser ut som tredje världskriget, men det blir så när ingen mer än vi är där ute. Säger som vi brukar säga till mamma:

- det är ju endå bra att vi bor där ute, då slipper du få ångest över att det ser ut som det gör.

Men jag mår ganska kasst när det är rörigt, blir super stressad och det kvittar vad klockan är så måste jag städa upp innan jag somnar.  I och med att jag inte får stressa kan jag lika bra städa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0