Måndag

Gomorgon alla.

Idag är jag hemma, helt slut körd och magkatarren är hundra gånger värre än vad den brukar vara. Ringde till vårdcentralen och dom sa bara att jag skulle åka ner till apoteker och köpa en massa tabletter.... Det lät nästan så, jag ska lägga om min kost, får inte äta vitt bröd, ketchup, stark mat dvs starka kryddor. Får heller inte dricka te, kaffe eller röka. ( Ingen av det sista gör jag, dricket te ibland bara.) Sen fick jag absolut inte stressa och då frågade jag henne rent ut sagt hur det skulle gå till. Fick ett skratt tillbaka och så fortsatte hon att berätta sånt jag redan visste. Härlig start på en veckan. Sovit dåligt hela natten och till slut gick jag in och la mig på soffan. Somnade på två röda och vaknade nu klockan nio, kroppen var fylld med panik för jag hade ju inte ringt till praktiken. Jag hade nog kunnat jobba, det tror jag. Dock i en långsamt takt men det är så pass stressigt där att det hade nog slutat i katastrof och en ännu tröttare Emelie.

Helgen har varit kanon, i fredes blev det mys hemma hos fam Svensson. Tittade på idol och självklart somnade jag i soffan. I lördes morse sjöng vi för Andreas. Han blev ju myndig och allt. Äntligen kan han följa med oss andra ut. Av mig fick han ett jätte fint armband, av Pia, Jonas och Fia ett playstation 3 (nu vet jag var jag har honom framöver :D ) sen fick han pengar, vodka, grogg-glas och en massa annat. På kvällen blev det kalas med släkt och vänner sen drog vi ut för att festa till det rejält. Först in på stinsen för att sedan gå vidare till Pascha där vi hade VIP bord. Kvällen avslutades med att vi tog  bussen hem och somnade gott i våra sängar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0