nattbloggning

Hej bloggen.

Blir lite nattbloggning här, är ganska trött efter en jobbig dag med många känslor. Ingenting jag vill berätta, ingetning man bloggar om direkt. även om jag vill få ut alla mina känslor och få vädra lite i kroppen, finns andra sätt att göra det på.

Precis tryckt i mig köttbullar och stuvade makaroner, ja, det är sent men blev så fruktansvärd sugen på det. Dock inte bra för figuren fast har slutat bry mig om det. Finns annat att oroa sig över... Inatt ska jag äntligen få sova i min egen säng, tomt utan min baby bara, ingen som pratar i sömnen och ingen att ligga nära med. Ingen att få pussa imorgon bitti. Men så är det ju ibland.

Vad har jag då gjort idag? Först vaknade jag upp brevid världens bästa, skyndade oss iväg till skolan där jag hade två seriösa lektioner på en hel dag. Sen hem en snabb runda, iväg till baby för att hämta mina saker och sen hem till  a. tittade på hans lägenhet sen körde fialia oss hem till honom. såg två filmer och givetvis somnade jag gott i soffan. mamma hämtade mig, tusen tack igen. du är bäst.

Imorgon vet jag inte vad som står på schemat, sova länge, länge. Känner att jag behövder det, är så trött psykiskt så vet inte vart jag ska ta vägen. Mycket som snurrar i hjärnan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0