ständig oro i kroppen

Igår klippte jag av mer än 15 cm på mitt långa hår. Emelie har numera super kort jämfört med innan, men jag trivs i det. Det är skönt att slippa ha det hängandes, dock ångrar jag mig lite för att det hinner inte bli super långt till studenten / balen som jag egentligen vill ha. Tacka gudarna för den som uppfann löshår. Hehe.

Idag var vi lediga från skolan, så som alla andra torsdagar nu för tiden. Gick upp i tid för att ta mig till praktiken, skönt att få vara där och slita lite, behöver något annat att tänka på. Efter det kom Fia och hämtade mig, blev väla en snabbis.

Har en ständig oro i kroppen och självklart handlar det om pengar. Fått en kraftig magkatarr och går på medicin för att bli av med det, kan inte ens äta lite ketchup utan att det ska göra jätte ont, att dricka läsk eller alkohol är därför helt uteslutet. Får se hur jag gör på lördag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0