avsluta meningarna

Jag har insett att min senaste kyss var.. onödig?
Jag lyssnar på.. like - keri hilson
Jag tycker om.. mina underbara vänner och min familj,
Min första riktiga kyss var.. krånglig och blev typ slukad.
Jag avskyr när folk.. ljuger.
Jag gillar.. att skratta
När jag vaknar på morgonen är jag.. irriterad, oftast.
Jag är förälskad i.. mig själv?
Jag kommer alltid att minnas.. alla galna äventyr jag varit med om.
Sist jag grät.. längesen? 
Min mobiltelefon är..  svart
Kärleken är.. ingenting för mig just nu.
När jag går och lägger mig tänker jag.. undra om jag får räkna får inatt igen.
Just nu tänker jag.. Att jag borde duscha... stinky!
Bebisar är.. mulliga och söta
Idag har jag sovit.. till halv åtta.
Ikväll ska jag.. träffa min fru
Imorgon ska jag.. skriva arbeten
Jag vill.. ha massvis med pengar
Jag längtar efter.. studenten, balen och att jag ska få längre hår.
När jag är ledsen tänker jag på.. så lite som möjligt.
Jag tycker om.. att vara onyttig
När jag blir sur.. Är det omöjligt att missa
När jag inte får som jag vill.. blir det liv i luckan
Min säng är.. stor.
Den senaste jag delade säng med var.. emelie
Mina kyssar är.. bra?
När jag är glad.. är jag väldigt glad.
Jag dricker.. sprit
I helgen ska jag.. umgås med vänner och njuta av det fina, men kalla vädret.
Min bästa vän.. är en underbar prick

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack för ditt svar, då vet jag det :). Nu har jag börjat blogga igen så du är välkommen tillbaka till bloggen! :D.



Ska sedan lägga upp en magic trick som jag har gjort, så missa inte det ;). Förresten, trevlig helg :)

2010-04-24 @ 16:28:47
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0