bjud på dig själv!

Jag älskar vädret, det är varmt skönt och alldeles underbart. Vår termometer visade 22 grader innan. Det är sommarvärme. Me like very mycket. Hade föresten NP i engelska idag, skrivdelen. Gick nog inte sådär jätte bra. Hur lätt är det att skriva ett personlig brev på engelska till ett jobb om man knappt vet hur man skriver det på svenska? Nåja, vi håller tummarna för ett godkänt och läraren som läser min lär få sig ett väldigt gott skratt!  Ibland är det bra att bjuda på sig själv...

Slutade strax efter nio och tog tåget hem vid elva då jag höll Selina sällskap. Direkt till banken för att fixa lite viktiga saker, vuxenpoäng till mig. Sen direkt hem för att skriva arbeten, snart klar med ett. Känner mig duktig men motivationen är liten då högen med arbeten bara växer. Men det är lite mer än en månad kvar och den 23 maj kan jag pusta ut för då är allting klart. nu ska jag återgå till mitt arbete om bröstcancer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0