Det går bra nu.

God Eftermiddag bloggen!

Inte hunnit sitta vid datorn så mycket de senaste dagarna, har blivit korta stunder och bloggen har hamnat lite åt sidan. Men så är det ibland. Trots att mitt hjärta gör ont så leker livet. Jag har varit sysselsatt hela tiden and I like it. Det höga tempot passar mig även om det blev lite mycket igår eftermiddag/ kväll. Men då tog jag tre djupa andetag, ringde ett samtal och sa att jag blev sen. Sen började jag om och kvällen blev riktigt lyckad. Hellre att man blir sen än att man får stanna hemma hela kvällen på grund av panikattag eller ångestattack. Nej tack!

Idag blir det tredje dagen i rad som jag kommer göra Helsingborg osäkert. Huvudvärk har jag, magen strejkar lite och mensvärken har kommit smygandes. Är trött men har hållt igång sen tidigt imorse och sömn har jag inte fått så mycket av. Varit ute och krattat löv, I know - vem fan gör det en lördags morgon, bakis dessutom. Emelie Gustavsson tydligen, hehe..  Nu ska jag fixa hos ninisarna, städa lillhuset som ser ut som tredje värlskriget för tillfället och dammråttorna bygger allt större bo. Men jag gillar dem, det blir lite som ett slags husdjur.. haha!

Senare kommer jag bjuda på en dagens outfit bild, om jag nu hinner vill säga, har en tendes att bli väldigt stressigt i slutet. Nåja, det ska väl gå det med.



I torsdag blev vi lite för berusade på förfesten och en potatis fick bli vår maskot.
Yngve är hans namn och vi sprang runder med vår ny vän hela kvällen. Om vi fick
konstiga blickar? Nej, mer skratt! Igår skaffade Yngve en fru - Elsa. Barnsligt?
Nej, kan jag inte hålla med om. Humor? Ja!


Kommentarer
Postat av: Lorissa

Det är nog bra att sysselsätta sig när man har sorg... lättare att hålla sig uppe då :)



sv: jag minns inte riktigt... men det fungerar på mig. Jag fick tipset av min dietist en gång, men minns inte riktigt vad hon sa om det.

2010-04-03 @ 23:44:50
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: jojjo

Tänkte bara kika in och önska dig en trevlig söndag :D

2010-04-04 @ 12:52:08
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Lorissa

Jag håller med dig, det är inte asgott, men ganska. Lycka till med allting nu, och ta riktigt hand om dig själv <3

2010-04-04 @ 13:58:42
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0