Lördag 17 april

God Eftermiddag sötnosar.

Inatt var jag mer vaken än sovande, trött som ett svin är jag just nu och vid nio tiden fick jag nog och gick upp. Sen dess har jag hunnit städa lill'huset, varit på ica och gjort lite andra ärende. Planerat studenten, deklarerat och skulle beställa mina balskor men det fungerade ej, så får göra det vid ett senare tillfälle, typ imorgon. Attans bananer att det inte fungerade nu. Jag skulle skrivit på projektarbete men som ni ser har jag lyckats sysselsätta mig just för att undvika detta. Det är knepigt och jag finner inte rätt ord så det blir bara en enda soppa av allting. Sen skriver jag dessutom med Selina och jag vet, att om jag väl börjar komma igång kan jag mycket väl skriva mer än halva arbetet. Och då blir det ju trots allt inget grupparbete, suck. Tror dock inte att hon har något emot det, vi fasar inför att skriva det. Och nej, vi har inte börjat än.

Nu ska jag pyssla om mig själv
, lägga ansiktsmask, måla naglarna och välja kläder till ikväll då det blir lite fest och en utgång efter det. Egentligen är jag inte alls på g och skulle helst av allt vilja gå runder som en mupp hela dagen. Det ändras förmodligen när jag kommer hem till Emelie innan vi drar vidare på förfest.

En bild på mig och min klasskompis My i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0