Lördag 24 april

God morgon bloggen.

Vaknade runt halv åtta imorse, magen kurrade som bara den så jag gick faktiskt upp. Vad hände där liksom? I grunden är jag en riktig morgon människa, älskar att sitta och smaska på en god frukost medans alla andra sover. Tystnaden är magisk. När mina syskon väl vaknar sen blir det liv i huset och den där magiska tystnaden försvinner snabbt. Dock kom pappa2 upp någon minut efter mig, jag hade tydligen väckt honom, hehe. Ojdå!

Ute är det nästan en helt klar blå himmel och sol. Dock blåser det lite, lite. Inte så mycket som det gjort de senaste dagarna. Ska ut sen vid elva tiden, då har solen kommit fram till min favorit plats i trädgården. Ikväll ska jag träffa Emelie. Får se vad vi hittar, något roligt blir det alltid när vi är i farten.

Igår fyndade jag ett par vita byxor inne på gina, 99:-. Jag är kär! Visar er sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0