Måndag 19 april

Hej!

Vilken dag på praktiken, jag har nog aldrig tagit så många ekg på en och samma dag. Drömmer jag inte mardrömmar om det inatt så blir jag förvånad. Påtala om mardrömmar, drömde en riktigt sjuk dröm inatt. Helt sjukt och när jag vaknade så grät jag. Nu kan man inget annat än skratta åt den.

Vad händer mer idag då? Ska till tandläkaren nu vid fem tiden. Ringde och fick en tid innan, sen ringde de och sa att det blivit något fel och en stund senare fick jag beskedet att jag skulle komma endå. Lite små sur sådär och att jag fick en tid såhär sent gör inte saken bättre. Borde skriva på mitt projektarbete men hittar ingen ro till att skriva. Synd att det är blåser kallt ute annars hade jag satt mig i trädgården.

Fick även en liten peng på posten av daddy, väldigt snällt och får ringa ikväll och säga tack. Läser du detta daddy så: Tack!


jag i juni förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0