Måndag 26 april

Hej sötnosar...

Hur har eran dag varit? Min har varit seg och mitt humör har inte varit att leka med. En arbetskollega påstod att man kunde se blixtar i ögonen på mig vid vissa tillfällen. Hehe, så kan det gå när man har ett morgon humör som heter duga och blir väckt på fel sätt. Hörde inte alarmen imorse, sen att jag har typ fem, sex stycken på rad är ju en annan femma, hade helst velat bli väckt med pussar och frukost på sängen. och en riktigt snygg kille, med magrutor och ett hollywood leende. Går det att beställa? Gärna lite muskler och solbränd. Thanks!

Nu väntar jag på att jag ska cykla till stationen, ska ta tåget till Åstorp för att sedan kolla fotboll med Sofia. Hennes man spelar och jag agerar sällskap. De flesta som känner mig vet vad jag tycker om just fotboll, nåja det kan väl bli roligt det med, antar jag! Någon kan ju alltid skada sig eller börja bråka, så det blir lite aktion i alla fall.

Sofia und me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0