om emelie

5 saker jag hatar med mig själv.

- Jag kissar all the time.
- Envis med att skifta mellan att vara blond/ brunett. Slinga själv är också en favorit även om det oftast slutar i katastrof.
- Latare än latast.
- Shoppingberoende.
- Okej då, blir en 6:e, när jag väl bestämt mig för något ska det helst redan vara gjort. Vänta är inte min grej.

5 saker jag älskar med mig själv.

- Mitt leende. Så värt det 1½ året jag hade tandställning.
- Är inte lika blyg som jag var när jag var mindre, även om blyghet tillhör min personlighet.
- Älskar min kropp, visst den är lite dallrig, men det är ju jag!?
- Mina ögon, speciellt när jag sminkar dom mörka, kattögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0