Prat om allt och inget

Min helg har varit kanon, precis som det brukar vara. Innan idag stannade jag upp en stund och tänkte efter, är det såhär det känns att vara lycklig? Är det såhär det känns när man älskar livet? Okej, det är jobbigt med vissa saker, men det är bara att bita ihop och se glad ut endå. Livet går inte ut på att hänga upp sig på små saker eller på idioter som försöker förstöra för en. Nej, livet går ut på så mycket mer.

Ifredags blev det promenad vid gröningen med en kär vän, det är oerhört skönt att ha någon som man kan berätta allt för och det var skönt att få prata av sig. I lördags blev det lite party med underbara vänner, förfest hos Gino som var toppen och en utgång som var kanon. Trots min trötthet och "nedstämdhet" så blev det en kanon kväll och bussen hem slog allt. Sov hos Emelie och vaknade till vid sju att jag hade en armbåge i ryggen, härligt? Reste mig upp och konstaterade att jag fortfarande var lite berusad så somnade genast om. Brevid mig låg en snarkande Emelie som tog all plats i sängen.. Nu på kvällen har det varit en massa Kreta prat, bollar hit och dit om vilken vecka vi ska åka. Om vi ska åka en torsdag eller en lördag. Det är inte lätt att få ihop det så det passar alla utan en massa krångel.

Imorgon väntas ännu en praktikdag. Skönt att det snart är slut på både skola och praktik och studenten närmar sig med stora steg. Känner att nu blir det en massa prat om allt och inget. Sängen kallar och aldrig har jag längtat så efter att få krypa ner under täcket.


Emma and jag i sommras, kolla in Denise i bakgrunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0