Tisdag 6 april

Efter helgens festligheter har kroppen fått smaka på sin egen medicin. Jag är helt slut körd, alltid är extremt jobbigt och ögonen vill bara falla ihop. Jag är med andra ord dödstrött. Hände ingenting speciellt på praktiken, ett ekg, en op och fick vara med när Sandra hade en massa omläggningar. Otroligt roligt att få jobba med någon som bara är 9 år äldre, det är ingen stor skillnad mer än att hon har en aning mer livserfarenheter än vad jag har.

Igår hos Emelie drack jag inte ens ett halvt glas "vanlig" mjölk, (jag är laktos) och idag får jag igen för det. Herregud vad tarmarna vrider sig och det gör fruktansvärt ont. Inte druckit vanlig mjölk sen jag blev det för över två årsen och förstår att magen får en chock. Visst fuskar jag med choklad men endast i små, små mängder osv. Detta var något nytt. Fy!

Nej, nu ska jag vara lite duktid, städa och tvätta står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0