Torsdag 8/4

Jag har precis skrivit klart ett arbete och varje gång jag ska skriva ett halkar jag in på facebook, ska alltid prata en massa skit på msn osv... Ibland är det dumt att man måste göra läxor på datan, måste och måste man hatar att skriva för hand, dels för att jag ändrar mig på mycket under skrivandets stund och dels för att jag får kramp i handen. Mina fingrar är inte som andras, utan har såkallade svanhalsfingrar, de är extra rörliga och kan böja dom lite hur som helst känns det som. Otroligt jobbigt men det är en del av mig så jag har lärt mig att acceptera det. Sedan några månader tillbaka har jag haft hosta, dock har det blivit värre nu och tappar rösten i mellan åt. Just nu gör det ont när jag andas och hostar är riktigt äcklig. Usch, vill bara somna och sen vakna upp som en frisk människa!

Trots allt som hänt mår jag bra, otroligt bra. Har fina vänner som stöttar mig hela tiden och man kan inget annat än att älska dom! Helt otroligt underbara och jag ler bara jag tänker på det. Love.

Tänkte hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig. Mina sömnrutiner är inte bra och jag stressar runder som en liten loppa. Försover mig på mornarna, vilket leder till att jag hoppar över frukosten som i sin tur leder till huvudvärk, gnällighet (heter det så?) och att jag blir trött närmare eftermiddagen. Not good miss Emelie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0