Trött Tröttare Emelie

Vart tog all min energi vägen? Den är som bortblåst och jag är totalt utpumpad. Men vad har jag gjort idag? Absolut ingenting, fixat med mitt hår. Selina kom hit och hjälpte mig, tusen tack! Sen nu ikväll åkte jag och en kompis in till Helsingborg, Gick runder lite där, pratade, skrattade och det var super mysigt. Skönt att kunna ha någon som man kan prata om allt med.

Imorse var jag busig och sjukanmälde mig, jag vet att man inte ska skriva ut sånt i bloggen - men orkade verkligen inte med skolan. Behövde sova då sömnen inte är på topp just nu, komsi komsi! Det händer inget vettigt där endå, onödiga dagar. Meningslöst. Märks att det är knappt två månader kvar, alla blir som zombies och man slutar liksom fungera känns det som. Till och med lärarna verkar trötta och uttråkade. Fast det hade jag med varit som lärare om man hade haft en hög elever som såg mer än uttråkade ut, fast iofs, mina elever hade älskat mina lektioner. Haha!

Lagt blonda slingor i håret vilket resulterade i ett väldigt, väldigt ljust resultat. Det är så att man backar när man ser sig själv i speglen och tänker "Vem fan är det där?", haha! Men rätt så snyggt blev det för att vara fixat hemma. Nästa gång lovar jag mig själv att gå till frisören. Att jag sen har tid på tisdag för klippning och sådär, är ju en annan femma!


Före

Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0