Måndag 8/1

Min helg har varit mer än bra och jag har mått mer än bäst. Livet leker och allt känns så otroligt bra just nu. Jag blir kärare för varje dag som går och vill bara att det ska vara vår, det är verkligen kärlekens årstid. Det enda som inte är bra just nu är mitt hår, det är kort och står åt alla håll. Jag har mig själv att skylla och ångrar att jag klippte av det, även om det är skönt att slippa ha sådär jätte långt hår. Det är bara hår och det växer ut, med tiden.

Hade tänkt att ge mig ut på present jakt efter praktiken idag men orkade inte, så gick hem istället. Är riktigt trött och har värsta pms humöret. En aning jobbigt när man måste vara social exakt hela tiden på jobbet när man egentligen skulle vilja lägga sig ner och skrika, gråta och slåss. För att göra det hela lite bättre, och för att inte somna ska jag ställa mig och baka lite. Kanske kladdkaka (jag är egentligen ute efter att få äta grädden) eller kanske frukostbullar? Nåja, vi får se vad jag hittar på, bara jag inte somnar så är allt tipp topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0