Torsdag 4/2

Vaknade upp brevid en morgon sur människa imorgon, fick en hejdå puss och sedan sov jag vidare i ungefär tio minuter. Fast jag kallar inte det direkt för sömn, utan mer ligga-och-dra-sig-sova. Gick upp strax efter sju, gjorde vid mig i lugn och ro, traskade sen vidare till skolan. Ibland är det skönt att slippa krångla med tåg, speciellt nu när det är förseningar osv. Dagen flöt på som vanligt, små segt och när jag kom hem somnade jag nästan direkt i soffan. Lyckades få i mig lite mat, inte hungrig och är det fortfarande inte, märkligt för jag har haft en apit som heter duga innan. Hmmm....

Vaknade i alla fall runt sju tiden och följde med mamma till ica. Handlade lipsyl och pimpim. Borde skärpa mig med småätandet men orkar inte ta tag i det just nu, den tiden kommer den också. Precis duschat och nu sitter jag med en ansiktsmask, det svider lite vid näsborrarna. Är så himla torr där just nu för man snyter sig precis hela tiden.

Ska försöka komma i säng i tid, ska föna håret och borsta mina små tänder, skulle ha städat rummet idag men hinner inte. Dumt av mig att somna innan, antar att jag behövde sova lite. precis som om jag inte alltid sover nu för tiden? Pratade nyss med prinsen i telefon, mysigt att höra hans röst. Pirrar sådär härligt i magen och man ler hela tiden, love love love.



jag just alldeles precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0