2 januari

Go'morgon..

Kom hem sent inatt, efter en massa mys i Klippan. Det var efterlängtat att bara få ligga ner i en säng och inte göra någonting, mer än att titta på film då. Det blev fyra filmer, skratt, tror vi somnade till en stund och ännu mer skratt. Krängde en massa godis, chips och drack fanta. mums! Satt på stationen i en evighet och väntade på mitt tåg, som aldrig kom. Mycket märkligt och ibland undrar man hur skånetrafiken fungerar, suck. Fick åka bil hem, åt chokladpudding när jag kom hem. Mycket gott och somnade sen efter att ha läst några sidor i boken.

Vaknade sent idag och förstår faktiskt inte hur jag kan sova så länge när jag annars är en morgonmänniska. Det kommer bli tufft sen när skolan börjar. Tänk, nu är det verkligen ett halvår kvar till studenten. E t t h a l v å r. Kan inte förstå det, det gör man nog inte förens efteråt! Ska börja planera inför hösten och fixa och dona. 2010 är det året jag längtat till och det kommer bli ett kanon år!

Ikväll kommer det hit lite gäster, mammas kusin och hennes familj. Vi ska äta gott, det jag ser framimot mest - maten. Älska mat liksom. Nej, men det ska bli trevligt och roligt. Sen ska jag också träffa baby, vet dock inte vad vi ska göra idag. Film tror jag vi sa, men man vet ju aldrig! Nu ska jag försöka gömma mig, mamma städar och håller på - hjälp! Jag orkar verkligen inte...



jag på nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0