2009 - ett år fullt av minnen

2009 var ett galet år och jag minns seriöst inte vad jag gjorde januari - maj. det finns knappt några bilder och därför börjar jag i maj istället.

Maj
Vi hade tjejmiddag hos Denise för hon fyllde 19, galen kväll med en massa dricka och goa skratt. jag sa farväl till brunett-emelie och blev blond.








Juni
I juni tog min kusin studenten, jag fyllde 18 och började umgås mycket med Jass. Började även jobba. Livet var härligt och fullt med en massa äventyr. Pappa kom ner till Skåne och jag tappade 7 kilo på min lilla kropp.


















Juli

Jag lärde känna nya vänner och livet rullade fortfarande på. Jobbade som en galning och var sällan ledig, trots detta lyckades jag endå ha ett bra liv socialt. Grillning på stranden, biobesök, Helsingborgsfestivalen och en massa fester. Torparedagarna och tittade på en Victoria Secret visning.



























Augusti
My och Rebecka hade 18 års fest med tema, jag och Fia började festa med Jp och boysen. Vi åkte till Fia och Addes farmors stuga, hade en mysig helg med mycket galenskaper. Började trean, slutade jobba och färgade håret brunt igen. Sommaren började lida mot sitt slut.



























September
Jag började praktiksera på  vårdcentralen i Åstorp, blev en del vilda utgångar och en massa annat skoj. men det bästa var att jag fick en lillasyster.







nu orkar jag inte lägga in mer idag, får ta resten en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0