babbel babbel babbel

Nå, hur var då dagen?
Fruktansvärt onödigt att ens sätta sig på tåget till skolan. Vi fick våra nya scheman, ingen mer sovmorgon på torsdagar. Tradigt, men det är trots allt bara en termin så jag står ut. Hade sen religion och där bestämde vi bara vad som skulle hända under våren. Lunch, sen sam. Men behövde inte gå dit för det var enbart för de som skulle göra omprov och annat. Sen hade jag en op lektion sista timmen, men den hoppade jag. Inte sitter jag och väntar i flera timmar, för att ha en oseriös lektion!? Tror vi varit på en halv lektion, på torsdagar. Not good?

Jag och Selina åkte hem till mig istället, pysslade med projeket. På bara en timme lyckades vi göra mycket. Många tankar och så, ändrade frågeställning och även inriktining lite. Känns bra nu, som om vi faktiskt har något bra... Nu återstår det att se hur det blir i slutendan, men blir säkerligen hur bra som helst. Gillar föresten det ordet, säkerligen. Använt det mycket på sista tiden, säkerligen. säkerligen. säkerliiiiiiiiiigeeeeen......

Döds trött är jag och måste plugga, svenska prov imorgon. Och knappt öppnat häftet. Bra Emelie, bra... Verkligen, underbart. Har även lite gammalt i op som behöver lämnas in, suck på det. Kanske ska ta och sätta igång så jag inte får plugga hela kvällen och natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0