bebismys

Det blev många pussar på lilla Tea ikväll, så himla mysigt och bebisar luktar gott. Dagens pussande på bebis - check!  Åt en massa frallor och provade en himlans massa produkter, bland annat en skrub. Bebis händer nu. Tea somnade i min famn precis innan vi skulle åka, hon var dödstrött men envisades med att vara uppe. Ville ta med henne hem, men Åsa ville nog inte ge bort henne... Får bli när hon blir lite äldre och får jag ett jobb snart kommer jag skämma bort henne något fruktansvärt.

Just nu har jag parkerat i soffan och lär inte flytta på mig på ett bra tag. Ögonen öppnas och stängs, dom rinner och jag gäspar allt oftare. Kanske dags att sova? Minns inte sist jag sov innan tolv, ibland är det dumt med lov. Numera är läggdags vid tre på natten. Och uppstigning runt ett tiden på "morgonen" En ät och sov klocka som Skalman har skulle inte suttit fel faktiskt.

Ska kolla tågbiljetter och sen ringa pappa, fast det får nog bli imorgon. Ingen energi till att vara social, sagt till att ingen får prata med mig mer ikväll. Är rikigt irriterad och trött. Mamma tycker jag är tramsig som håller på och visst, det är tramsigt att säga till att ingen får prata med mig, men vill dom undvika att jag "skäller" på dom så... Jag har ett humör som heter duga. Nu kom jag på andra tankar, jag skulle säga att jag vill upp till Stockholm på sportlovet och då passar det att beställa biljett redan nu snart. Får se om pappa har sin långa eller korta vecka då bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0