blod röda naglar och pepparkaksdrog

Blev ingen träning, nöjer mig med att höra på min syster som varit på gymmet ikväll. Det är ju faktiskt tanken som räknas, eller hur? Målade nyss naglarna röda, älskar röda naglar. Funderade även på att ta mig en varm dusch, men hoppar det idag. Får bli imorgon innan skolan istället, så man vaknar till. Man känner sig även fräschare än om man duschar kvällen innan. Har ni tänkt på hur mycket man faktiskt svettas när man sover?

Även kommit på att jag är beroende av pepparkakor. Varje dag när jag kommit hem, tar jag mig en handfull, ett glas mjölk och sen sätter jag mig i soffan. Doppar varje pepparkaka noga i mjölken, för att sen njuta. Beroende? Kanske, men det är så himla gott. Känner att jag måste bryta denna vanan ganska snart, julen är över och får vänta några månader igen tills det är dags att plocka fram pepparkakorna igen.



tog denna nyss, skrtatar ihjäl mig. Ville ha en kort på mina röda naglar,
men kom på att jag inte själv ville synas på bild. Vilket resulterade i
en jätte hand! Haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar; Haha ja, det var tider det!



Snygg manshand, haha :D

2010-01-12 @ 20:42:08
Postat av: Jenna

Tror mitt namn försvann, vet dock inte varför!

2010-01-12 @ 20:42:44
URL: http://jennaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0