duktiga emelie!

Imorse när klockan ringde ville jag bara dra täcket över huvudet och gömma mig. Lyckades ta mig upp och in i duschen. Blev en snabb sminkning och försökte få till håret. Men det ville inte riktigt som jag ville, så gav upp. Väl på jobbet möttes jag av stressade arbetskamrater, vi var en man kort och jäkla tur att jag finns ibland. Idag har jag arbetat som en av dem. Skötte korridoren själv. Fyllde på, var med på op, rektoskopi osv.. Helt själv,var även själv i labbet mycket och fick ta patienter själv, fick sticka två gånger idag. Så jäkla stolt över mig själv, det var stressigt, stressigare än vanligt men jag var cool lugn, fixade och donade. Fick bra beröm!

Har bara tagit det lugnt nu efter jag kom hem. Bytade om till bekvämare kläder och myser nu i soffan. Funderar på om jag orkar gå och träna på vår maskin. Behöver verkligen men orken eller lusten finns verkligen inte där. Komsi komsi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0