finns det något bättre?

Ååh, helt underbart väder ute och jag tog en del kort. Dock bara lite flum, snöänglar och så. Tänkte hoppa in i duschen, hänga lite tvätt och fixa mig lite sen ut och ta lite kort. Ska bara hitta batterier till kameran, suck. Dom har försvunnit, hade en del kvar och undrar vart dom är!? tror jag har en liten aning faktiskt....

Jag har lust att skrika ut all ilska som finns i kroppen, går runder och bär på en hel del. Nästan bud på att traska ut i skogen här bakom huset, skrika och ha mig för att sen gå in och dricka varm choklad.
Men så roligt ska vi inte ha det.

Kommentarer
Postat av: Mette

Det tycker jag att du ska göra! Det med skogen alltså, tror de hjälper en hel del! :)

2010-01-05 @ 13:47:31
URL: http://mettealsing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0