Fredag 8/1-10

Go'morgon kära läsare.

Precis vaknat, eller ja för lite mer än en timme sen. Ställde klockan på halv nio, var redan vaken så låg och "väntade" in att alarmet skulle börja.. Så piper det till två gånger, lågt och fnuttigt!? Va fan liksom. Måste ändra det, för när praktiken/ skolan kommer igång igen nästa vecka kommer jag inte vakna till det lilla ljudet...
Nå, vad händer idag? Jo, jag ska iväg nu vid 11 på lite hemligt uppdrag. Ska bli spännande och har en liten klump i magen, hoppas att det går bra, hade suttit fint i papperna sen. Väldigt fint faktiskt.  Ska försöka få i mig lite frukost, sen kleta på lite smink och bege mig iväg... Skriver mer när jag kommit hem igen!

Kommentarer
Postat av: AMANDA JANSON

vad sent ni verkar börja skolan.. vi började i onsdags;P

2010-01-08 @ 09:30:25
URL: http://amndaajansn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0