home

Har precis fikat lite med min älskade mamma och lillebror, kanelbullar och cola. mums! har byggt bo i soffan, såfort jag kom hem från doktorn bytade jag om till en stor t-tröja. skönt att slippa byxor och allt vad det heter, höhö.

nå,vad sa herr doktor? har förmodligen en tyst lunginflammation, det menas med att man varken hör något när man lyssnar med stetoskop och det syns inte på crp'n. (snabbsänka) blev grymt besviken när det inte visade något och när han sa att allt lät "normalt". för övrigt tycker jag inte om vårdcentralen här, de som jobbar där borde få en lektion i hur man ska vara när man jobbar inom vården. möta patienterna på ett bra sätt och hur f*n sticker dom egentligen? när man själv jobbar inom det och blir bemött så, nej fy. blir så arg! har lärt mig att sticka patienter, man ska vara försiktig, inte föra nålen in och ut och vara stadig på handen. blev tillsagt att "jag som läser till undersköterska borde veta att man inte ska spänna sig för då låser kärlen sig = inget blod" men är det så lätt när hon köttade in nålen i armen??!?!

jag i tvåan under en op lektion.



jag och Selina på öppet hus i ettan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0