lite tankar...

I munnen tuggar jag på en gurk macka, i ansiktet har jag en ansiktsmask från Aloe Vera.  I öronen spelas bra musik, lugna låtar. Drömmer mig bort och inser vissa saker. I magen fladdrar fjärilarna och på läpparna har jag ett stort leende. Fingrarna försöker hänga med när jag skriver och det blir lite fel då och då, men vad gör det?

Har försökt locka fram min blogglust men den är som bortblåst. Hittar den inte någonstans och funderar istället på om jag ska bädda ner mig i sängen och se film. När jag först fick upp den tanken, kom jag på att jag kommer sova ensam. Första natten på nästan en vecka. Det låter främmande óch inte alls lockande, ensam. I en stor säng. Enda fördelen är att jag slipper brottas om kuddarna, slipper vakna mitt i natten och inse att jag ligger och små skakar för täcket är borta. Slipper ha någons ben över en (även om det är mysigt) och jag kan ligga mitt i sängen. Enda är det inte sådär jätte roligt, att sova ensam. Trots alla förmåner. Det är skönt att vakna upp brevid någon när man drömmer mardrömmar, vilket jag ofta gör nu för tiden. Funderar på att sätta upp min drömfångare, inbillar mig att den funkar. Och det är magiskt att få morgon pussar när man vaknar. Vem ska ni pussa mig? Får pussa mig själv...


Nå, vad händer i veckan som kommer? Måndag och tisdag är det praktik. Imorgon ska jag fixa min söndriga balklänning. Att den är helt ny gör det hela mycket irriterande, köper man en dyr klänning ska den vara p e r f e k t. Tydligen inte. Onsdag finns inte denna veckan, vill inte ha onsdag och kommer inte alls fungera som en människa. Ni som kommer vara nära mig den dagen få helt enkelt ha förståelse för detta. Dumma onsdag, varför komma så snabbt.....? Torsdag och fredag blir det skola och förmodligen lite extra mys med babe. Helgen är ännu suddig, har en stor lust att gå ut och roa mig. Dansa, skratta och vara sådär härligt halv-full. Well, vi får helt enkelt se. Det är ännu lång dit.




sommaren 08, långt hår och jag saknar det. hatar det korta, just nu går
det inte att göra vid. blir galen! det är även min riktiga hårfärg, härlig färg!

Kommentarer
Postat av: Pinky

Hej... Jag vill inte heller sova själv vill ha dig vid min sida så man kan vakna med en varm kropp breve sig..



ONSDAG: bajsdag kan ja hålla med om.. torsda o freda hoppas ja att jag kommer vara så pigg så vi kan mysa. ha de mysigt gumman (L) / P

2010-01-24 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0