Måndag 11 januari

Hade tänkt börja mina första meningar med hur jobbig natten var, orolig och seg. Har glömt mina böcker som jag läser i Klippan. Fick lite panik när jag upptäckte det, älskar ju att läsa men för att läsa måste man ha en bok. Ganska logiskt... Och då tänker säkert ni "men ta en annan bok då", visst det kan jag göra men har läst alla mina böcker minst 5 gånger. Kan dem utan och innan. Hur roligt är det på en skala?

På jobbet sprang jag runder som en yr höna, döds trött och sista halvtimmen snackade jag skit med Emelie. Somnade givetvis på tåget... Och nu känner jag hur det hela börjar spåra ut. Vem fan bryr sig om jag somnade på tåget? När jag endå är i farten kan jag  berätta att jag åt tre mackor direkt när jag kom hem, sen gick jag och la mig i soffan, top model på tv minsann. Somnade precis när de sa vem som vann. Och ja, åt lite pepparkakor efter mackorna med. Har jag nämnt att jag funnit en kärlek till mat? Men ack så dåligt. Känner hur kilona börjar hoppa på men vem fan bryr sig? Inte jag....

Vaknade precis och får ursäkta ett skit tråkigt inlägg, men så är det när man är grinig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0