Måndag 18/1

Tja, tjena, tjabba tjena hallå, gomorgon, helllu, hej.

Morgonen börjar med att jag vaknar och har frukansvärt ont i lungorna när jag andas. Haft det i cirka fyra veckor nu, börjar tröttna på det och i fredags kväll/ natt hade jag så ont jag övervägde att åka in till akuten - men gjorde det inte för att dom hade endå inte kunnat göra något speciellt mitt i natten en fredag kväll/natt. Suck. Så idag sla jag till vårdcentralen här hemma och får skippa prakten. Vill verkligen inte men är trött på att ha ont och måste ju få reda på om det är något. Right?! Ligger nerbäddad i soffan, försöker få ner en lite macka och dricker oboy. hade faktiskt hellre varit på praktiken och jobbat än att ligga här...

och kan meddela att jag har så ont att jag inte kan äta en sketen macka för då sprängs hela bröstkorgen... tummen upp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0