massa mys ute på en sjö

Igår blev det skridskoåkning på en sjö, så himla mysigt. Vi var ett stort gäng, Vi var väl runt 15 stycken som åkte, grillade korv och hade roligt. Det blev ishockey för grabbarna men i slutet försökte även jag och Emelie oss på det. Åkte ut alldeles för långt på sjön egentligen, men det var roligt och något jag vill göra om snart igen! Tror jag åt närmare 8 korvar, kränge I know.. Men det är så himla gott när man äter grillad korv ute vid en brasa man själv gjort. Elller det var jag ju inte jag som gjorde den, men ni förstår. Hehe. På kvällen var vi alla så frusna så det blev kränge mat - kycklingtallrik och sen rakt i säng där kvällen spenderades.

Vaknade tidigt imorse, lyckades somna om. Vaknade strax innan nio och tåg tåget hem. Fick gå hem, kallt och jobbigt. Känner att jag har träningsvärk i ena ballen (skinkan) och halsen gör ont. Blivit förkyld igen, attans bananer! Sitter just nu och dricker oboy och ska bädda ner mig i soffan och slänga på en bra film. Skulle skrivit på projektarbetet idag men det blev flyttat till imorgon. Passar nog bättre för oss båda då ingen av oss känner oss krya för att skriva.



medans de höll på att ta bort snön från isen så vi kunde åka
sprang jag runder, gjorde pirutetter (stavning) och gjorda
hjärtan på isen.





brasan som vi alla mös runt... 


fler bilder kommer sen när jag fått dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0