min prins.

Tappat aptiten en aning också, inget smakar gott och allt luktar konstigt... Försökte få bort den dära "sjuka" doften genom att ta ytterst lite parfym, men det blev ännu värre. usch! varför kunde inte doktor bara ge mig lite pencillin, det är ju uppenbarligt något fel på mina lungor. Inatt upptäckte jag att om jag ligger på ett speciellt sätt hör man hur konstigt det låter när jag andas.... Undra om han missade det när han undersökte mig?

I vilket fall som helst, om en stund kommer Pinky till mig. Blir mys med film och lite godis om jag inte hörde fel. Hehe, han är bäst. min prins. nu ska jag försöka få i mig lite fil, det enda som lockar nu för tiden. puss.


Kommentarer
Postat av: pinky

Ja de blev ju film o mys-.:).. puss på dig :)

2010-01-21 @ 12:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0