Onsdag 13/1

Sovit oroligt inatt igen och börjar seriöst bli trött på det. Men det är inte så konstigt, händer mycket runt omkring mig just nu. Tunga och alldels för jobbiga saker. Man vet inte hur man ska hantera det hela, så det resulterar i tårar och ont i magen. Även börjat äta, antar att jag "glömmer" det som gör ont för tillfället då. Jag är i alla fall medveten om det och min kropp med, känner hur de där extra kilona smyger sig på...

I skolan var det nästan som vanligt, lika tråkigt och segt. Tyckte att matte lektionen gick bra, hatar verkligen matte och har svårt för det. Men känns som det lossnar en bit för varje gång. Eller så är inställningen bara väldigt bra just idag, ingen aning själv faktiskt. Även gått till studievägledaren samt rektorn om ett betyg som inte är rättvisst satt. Irriterad på läraren då jag fått tjata hela höstterminen om att han ska ändra mitt betyg, jag behöver mitt vg i den kursen. grrr... Blev trevligt bemött av rektorn, hon brukar ju annars inte ha så himlans bra rykte om sig.

Kom hem runt fem tiden, helt trött i huvudet och lyckades få ner lite mat i magen. SKulle tagit tåget vid sex, men flyttade fram det hela en timme. Orkar inte lyfta på rumpan och känner att jag behövde en stund där jag bara satt ner och vilade. Tänkte skriva att det var längesen men det var det ju inte, hehe. Vi fick även reda på att vi ska få en ny lärare i svenska. Igen. suck, då kunde Hilde varit kvar endå tycker man... förjävligt. Tre lärare på tre år, tur att mina betyg inte störs av det. Börjar tröttna allt mer på Klippans gymnasie skola... Nu ikväll ska jag iväg, skriver förmodligen mer när jag kommit hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0