onsdag 20/ 1.

Det är redan den 20:e januari.... vad hände liksom? Nyss var det sommar, jag började trean och inte så längesen var det ju jul/ nyår. Inatten var mysigt och hade bestämt mig för att stanna hemma även idag, så när man blev väckt vid sex tiden för att säga hejdå gick jag och la mig igen. Vaknade kvart över åtta och fick lite panik. Jag ville till skolan och få var lite social med kompisarna. Ringde min lärare och pratade med henne och kände att paniken växte ännu mer - jag skulle missa mycket. Nu är jag hemma från skolan och det enda vettiga jag gjort idag är att ha matte b lektion. Så missade inte sådär mycket som läraren först påstod. Suck liksom.

Borde inte alls sitta här nu utan duscha och sen packa. Blir så otroligt trött på mig själv ibland, istället för att göra det jag verkligen ska så springer jag runder och gör en massa annat, onödiga saker för det mesta.

och angående att texten är så liten där man trycker in sig till kommentarerna - jag vet att det är smått och det ändrades när jag fixade med bloggen. trots att jag inte ens rörde just den koden. Vet inte hur jag får det stort igen men jobbar på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0