Tisdag 19/1

Go'morgon...

Somnade direkt igår kväll, var riktigt trött och hade ont. Ja, ni får stå ut med mitt gnäll. Det gööööör oooooooont! Blev lite smsande med min favorit sen måste jag ha somnat mitt i allt. Drömde om mord och att man var tvungen att gömma sig, helt plötsligt var det jag som var den misstänkte, sprang runder i skogen med ett stort gevär och till slut hittade dom mig, då var jag vuxen men hade samma kläder som när jag var tonåring. Rörigt, trr jag ska skriva ner det hela, drömde även om bebisar. Inte sådär jätte konstigt varför.

Vaknade upp vid halv åtta av att jag fått ett morgon-sms från min favorit pojke. Hatar att behöva sova ensa, tycker inte om att vi knappt kommer ses eller att han jobbar på tok för mycket. Egentligen gör han väl inte det och jag tycker det är super att han har jobb osv, men man saknar ju honom.

Jahapp, vad händer idag? hade tänkt smyga tillbaka till sängen snart och sova en stund till faktiskt, inte för jag direkt är trött utan mer bara för att jag kan. Låter härligt i mina öron. Runt ett tiden kommer min bebis hit, dock får jag inte lov att leka allt för mycket med henne. Vi vet ju inte om min sjuka smittar och vill inte utsätta henne för något, men lite mys kan jag nog allt fjäska mig till.



här var hon inte alls gammal, lilla gumman. du är verkligen perfekt.


Kommentarer
Postat av: Selina

Då är vi två sjuklingar. Det var bara för att jag sa så igår att jag inte varit sjuk på länge suck =/.

2010-01-19 @ 13:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0