tisdag 26/ 1

Go'kväll...

Hur ska jag beskriva denna dag? Otroligt seg och konstig, trots segheten har den rusat iväg och det är snart natti. Fick mycket gjort på praktiken även om det inte var en av mina bättre dagar där, kände mig hur form och var förvirrad mer eller mindre hela tiden. Fick höra att personalen har ingenting att klaga på,  i n g e n t i n g och jag är verkligen en i gänget. Höll på att spricka av stolthet när de berättade det. Jag är stolt över mig själv!

Sitter just nu och myser med lite varm choklad och några mackor. Somnade en stund på soffan iinnan och det var grymt skönt att få sova ut. Dock sov jag inte klart och ska alldeles strax göra mig klar inför sängen. Jag är döds trött. Imorgon väntas en jobbig dag. Men det kommer vi klara av utan några problem, jag håller tummarna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0