Torsdag 14/1

Go'morgon bloggen!

Sovit gott? Jag har sovit ganska hyffsat, lite mardrömmar och många funderingar, men antar att det är så när man är tonåring och inte vet hur man ska handla i vissa situationer. (stavas det så föresten, situationer?) Fast jag  antar att ingen vuxen heller vet hur man ska göra, eller vad man ska säga. Det är nog det värsta, att man är tyst mer än man säger något. Det är nog helt okej det också, ibland är blickar, kramar, pussar och närhet mer än ord. Att man bara finns där betyder oerhört mycket. jag ska aldrig släppa din hand, utan vandra med dig hela vägen.

På torsdagar har vi sovmorgon, vilket är skönt. Men nästa vecka, då vårterminen börjar, får vi nytt schema. Det mesta kommer se likadant ut men vi ska få plats med en kurs till och vet inte hur dom tänkt att vi ska få in det... nåja, det återstår att se. jag är redo för att cykla ner till stationen, ska bara borsta tänderna och fixa luggen lite snabbt. Vi hörs senare då jag även lägger in dagens outfit m.m. Ni får ha en toppen dag tills vi hörs igen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:48:32
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0