valår, kan jag bry mig mindre?

Fick nyss höra av min mammas man att jag får rösta år. Mitt svar blev enkelt, kort och väldigt surt:

- jag bryr mig inte.

Svaret tillbaka blev att jag borde bry  mig, visst det kanske jag måste göra. Men är man inte intresserad och faktiskt inte vet ett skvatt  - då bryr man sig heller inte.

Blev väldigt irriterad och muttrade tillbaka att han inte skulle prata med mig mer på en stund, orkar liksom inte höra att jag måste göra det, och det och det. Det känns rent ut sagt förjävligt att man håller på att bli vuxen.

Kommentarer
Postat av: V I K T O R I A E - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!

Sv: Tack så mycket för din kommentar! :)



Förresten du, dina länkar till att kommentera är pyttesmå i min webbläsare så jag hittade dem inte först.. men det kanske enbart är hos mig? Kram

2010-01-20 @ 11:00:53
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0