Äntligen fredag

Trots den stora krisen som drabbat min familj är jag lycklig. Det går inte att förklara, men allting bara flyter på, dock inte som det borde ha gjort men det är helt okej ändå. Både mamma och Nathalie lever - vilket är helt sjukt underbart. De kommer inte hem på väldigt länge men än så länge har alltid fungerat bra, Lund är vårt andra hem just nu. Och vi tar en dag i taget.

Slutade jobbet vid tre tiden, stannade kvar lite för orkade inte lyfta på rumpan och byta om. Drog rapporten och när jag gjort det så cyklade jag hem. Har precis duschat och plattat mitt hår. Tänkte göra mig extra fin ikväll, det har inte blivit att jag gjort vid mig sen studenten, tror jag använt smink max tre gånger sen just studenten, min hy är dunder fin jämfört med hur den såg ut innan - även om den är långt ifrån min dröm hy. Men man kan väl inte få allt här i världen! Rakade benen med, älska nyrakade ben och igår kväll filade jag naglarna så ska måla dem strax. Ska även dammsuga och damma på rummet för minns seriöst inte sist jag gjorde det, tror det var precis innan studenten. Allting stannade upp här hemma när mamma åkte in och jag har inte ens skickat iväg tack korten. Får göra det på måndag. Måste komma ihåg det!

Ikväll passar jag mina syskon, de som är 10 och 12. Passar gör jag inte direkt kanske, de sköter sig gott som själva... Tänkte baka lite och så ska vi ha mys ikväll. Min prins kommer senare, i löööve it. Slippa sova ensam inatt, underbart!



Du får alla att le, du är vår lilla skatt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0