Måndag 5 juli 2010

Först vill jag börja med att säga, ja - jag ska flytta ihop med min pojkvän och ja, vi kommer bo tre stycken under samma tak. Hans kompis ska också bo med oss.


Vad har annars hänt idag? Vaknade upp brevid världens finaste, solen lyste utanför och jag var lika trött som en snigel som vandrat flera mil.  Vi åt frukost och sen tog vi på oss kläder och gick en runda. Till skogen för att vara exakt, visade där vi brukade leka som små. Det var mysigt och sen var det dags för mig att åka till jobbet, kom hem för en stund sedan och är fullkomligt slut nu. Tänkte duscha, prata med nutte och sen bädda rent i sängen. Se en film efter sex and the city. Har kväll imorgon med så börjar inte förens 12, ganska skönt.






Kommentarer
Postat av: heeeeej

känns det inte lite tidigt att redan flytta ihop?, vad händer om det tar slut mellan er?

2010-07-06 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0