till "heej" och alla andra som undrar.

Det tråkigaste med att blogga är alla anonyma kommentarer... Fick en i förra inlägget där personen döpte sig till "heeeeej"... Faktiskt aldrig hört någon som heter hej, men det kan ju funka.

- Hej, jag heter hej!

Låter som en glad person i alla fall...

Nåja, nu ska jag inte tramsa mer utan komma till det jag vill säga, frågan "hej" ställde var:" känns det inte lite tidigt att redan flytta ihop?, vad händer om det tar slut mellan er?"

Visst kan det vara tidigt att flytta ihop i andras ögon, såna som inte hittat sin kärlek känner så. Visserligen har jag och Marcus inte känt varandra överdrivet länge men båda vet att vi hör ihop och att det ska vara vi. Känslan går inte att förklara, utan man vet bara det. Och som Marcus sa, testar man inte, så vet man inte om det funkar!? Livet är för kort för att man inte ska våga chansa, vad har vi att förlora liksom?


Kommentarer
Postat av: mimmi

ni kan ju förlora varandra eller har jag inte rätt?

2010-07-07 @ 02:10:24
Postat av: Anonym

Bry dig inte om vad andra tycker. Jag har gjort likadant. Det var det bästa jag någonsin har gjort.

2010-07-08 @ 10:27:28
Postat av: Malin Levin

Hej . Såg att du inte gillade anonyma kommentarer. Det var jag som skrev att du inte skulle bry dig om vad andra tycker.

Följ ditt hjärta, de kommer du längst med.

2010-07-09 @ 12:56:49
Postat av: Selina

Precis emelie! kör hårt man vet inte om man inte testar och alla ska ju ändå flytta hemifrån nån ggn så vem har sagt att man ska flytta själv först och v'nta med sitt förhållande? om det nu känns rätt varför ska man dra ut på allt om man nu har chansen till att få det som man vill .. jag står på din sida eeemelie ^^

2010-07-09 @ 13:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0