Tisdag 6 juli

Hallå...

Sitter just nu helt nyvaken och trycker i mig mackor. Är vrålhungrig och mega trött, blir att jobba idag mellan 12-20.30. Det är ingen höjdare med kvällar, verkligen inte men de ger pengar. Är bara ledig en dag denna veckan, fredag. Sen går jag av på måndag vid 12...

Det märks att jag har växt som person sen förra sommaren, visst är jag lika shopping-galen och det kommer jag nog alltid vara, mer eller mindre men jag festar inte lika mycket längre. Om man jämför med förra sommaren, det var sjukt. Kunde festa 3 till 4 dagar i veckan och ändå jobbade jag 75%. I år bestämde jag mig för att sköta allting bättre, har ju fått en lillasyster som är förtidigt född, små syskon som behöver passas, en pojkvän som jag ska pussa på och ett jobb att sköta. Sen behöver jag spara pengar till flytten. ÅÅååh, jag längtar!

Nu lät jag som värsta tråkmånsen men det är jag verkligen inte, kanske lite just nu för jobbar som en galning så är alltid trött. Men det får man ta, hellre mycket pengar och vara trött, än att vara super pigg och fattig.

Ska kolla mejlen och sedan bege mig till jobb. Ha en härlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0