Underbara liv...

Hej och hå!

Det var minsann ett bra tag sen jag skrev här, närmare en vecka och tre dagar sen. För att vara exakt. Vad har jag då fyllt dessa dagar med då jag inte haft tid att sitta vid datan? Jag har framförallt jobbat, jobbat och jobbat. Även hunnit träffa mina underbara kompis och min fina pojkvän. Praktisk tagit bodde hos honom nu i några dagar, underbart? Mer än det faktiskt, det är helt sjukt vad det är bra just nu.

Jobbet flyter på och jag fick höra hur duktig jag är på det jag gör, då gick man runder och log hela dagen. Jag är mer avslappnad och proffsig i mitt arbete denna sommare jämfört med förra, inte för jag var dålig då heller. Äsch, ni förstår vad jag menar! Kan vara för nu har man verkligen titeln USK - undersköterska. Samtidigt som man har mognat och förstår helt och hållet vad det går ut, jag stormtrivs även om det inte är vad jag ska göra hela livet så är det något man kommer minnas. Allting handlar ju om erfarenheter, och sånt gillar vi.

Jag har även fyllt år, närmare bestämt på midsommar. Vad jag gjorde? Miss Emelie jobbade kväll och träffade sedan min mamma som var hemma på lite permis. Det blev med andra ord en lugn midsommar och jag gillade det, små skrattade åt alla som låg bakis dagen efter och log lite extra mycket över att det inte var jag som låg där och kved.... För omväxlings skull.

Imorgon är det fredag och jag slutar vid tre, sen är det helg. Då blir det torparedagarna, mys med pojken min och hälsa på mamma skulle jag tro. En härlig helg att se framimot helt enkelt.




När vi träffade klassen och mentor för sista gången innan själva studenten,
en aning bakfull och jag undrar om jag inte var lite full när jag vaknade
på morgonen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0