För jag har tagit studenten!

Jag har lyst med min frånvaro här på bloggen, anledningen till det är att jag tog studenten den 11 juni. Studentveckan har varit full av aktiviteter och har bara hunnit kolla min mejl och facebook snabbt emellan åt. Nå, hur har då varit den sista tiden? Helt underbart! Finns ingenting jag ångrar och allting har varit galet in i det sista. Balen var fantastiskt och alla var så himla fina, själva studenten var mer än galen. Alla skrek, sjöng och skrattade. Jag vill tillbaka, men samtidigt är jag glad över att det är slut. Det tar på en att festa så mycket, att vara på g hela tiden, givetvis är det ett val man gör själv om man festar eller inte - men var sista gången jag såg många av dem och jag ville att det skulle bli en toppen vecka, vilket det verkligen blev.

Vissa av dem kommer jag träffa igen, andra inte. Några har man byggt upp en vänskap med, vänskap som man sällan ser. Glad att jag har er vid min sida. Big love. Vill tacka alla för de fina presenterna jag fått och till alla som kunde fira mig. Tack! Bilder kommer då och då, finns en miljoner bilder både från bal och studenten, det kommer ta sin tid att visa alla och tror jag väljer ut några åt gången att visa.





nästan hela OP07 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0