Fredag 18 juni

Grattis i efterskott kära syster, att hon är 12 år redan är ofattatbart. Det var ju inte längesen man själv var det, vart tar tiden vägen? Igår klarade jag min delegering samt så jobbade jag, lite mer än jag skulle. Extra pengar tackar man inte nej till och jag hade ändå inget bättre för mig... På kvällen skulle vi ha kalas för min syster som då fylllde år, men hann inte vara med för skulle träffa Emelie. Blev en hel del shopping, me like. Visar senare idag då jag hade tänkt visa allt jag köpt den senaste tiden.

Nå, vad händer idag? Jag ska försöka sova lite nu, syskonen sover ännu så kan få en stunds vila för är dödstrött... Sen ikväll blir det party med Emelie, härligt!



Nicole, Jag och Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0